piątek, 24 października 2008

Łącząc wzory....

Nie wiem jak wy, ale ja uwielbiam połączenia deseni. Kratka vichy w towarzystwie angielskich róż, pasy w parze z grochami.... Jesień to chyba najwdzięczniejsza pora dla 'tkaninolubnych' istot, kiedy człowiek chce miękko i ciepło otulić nie tylko siebie, ale i dom, więc z podwójną czułością przygotowywałam ostatnio nowe projekty - głównie poduszek - właśnie takich, gdzie różne desenie weszły ze sobą w przyjacielskie związki. Niejeden tego typu okaz już wcześniej pojawiał się w ArteEgo, mam nadzieję, że te najnowsze - kiedy już z projektów staną się realnymi przedmiotami będą dawały ich nowym właścicielom tyle radości, ile miałam ja - kojarząc ze sobą desenie. A jutro, po jutrze - być może uda mi się Wam pokazać najnowsze poduszki, które już lada chwila pojawią się w sklepie, a których trzy egzemplarze zadomowiły się także na kanapie u mnie... wszak jesień sprzyja otulaniu:))
Życzę Wam ciepłego, pełnego słońca i radości weekendu,
A.

5 komentarzy:

  1. Jak miło:)
    Ja również lubię takie zestawienie
    deseni...i z niecierpliowścią
    czekam na nowości w Arte Ego:)
    Pozdrawiam i życzę słonecznego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam takie zestwienia :)) muszę wobec tego zaglądać do sklepu, bo interesują mnie poduchy połączenie pasków z jednolitym, czy może z kratką.. właśnie moja bratowa uszyła mi cudny różany pokrowiec na fotel i coś do kompletu by się przydało...idę pobuszować w poduchach :))
    pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. zestawienia różnych deseni potrafią cudownie ze sobą współgrać. Jest jedno ale; trzeba mieć duże wyczucie i potrafić to robić. Ty Alicjo należysz do tych osób które potrafią, ja jednak nie mogę sie odważyć bojac się, ze przedobrze i konczy sie to u mnie na oglądaniu takich wnętrz w czasopismach.
    Może jednak niepotrzebnie jestem taka zachowawcza...:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Patrząc na próbki tkanin ,wyjdą przepiękne poszewki na poduszki ! Lubię połączenia różnych wzorów tkanin zwłaszcza w bieliźnie pościelowej .Czekam na efekty!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. What gorgeous colours you have combined, I am looking forward to seeing your lovely cushions, I really love looking at your lovely items, and your interesting posts.
    Hugs Lynn xx

    OdpowiedzUsuń

Welcome to my blog, I love to hear your comments.
Thank you!