piątek, 24 lutego 2012

The end of carnival.... at home, at studio...

Some people are always grumbling because roses have thorns,
I'm thankful that thorns have roses.
(A.Karr)
Majeczka zakończyła karnawał swoistym Pas de soubresaut - skok miał być na miarę nagrody w konkursie tanecznym, niestety pomocy musielismy szukać u chirurga... Ironią losu było to, że dla szkolnego baliku zrezygnowała z zajęć akrobatyki, gdzie wykonuje wiele naprawdę skomplikowanych skoków np. salta w tył... Jednak my z tych u których szklanka do połowy pełna, więc dziękujemy niebiosom , że złamanie bez przemieszczenia, że nie ma żadnych komplikacji, a dodatkowy wspólnie spędzany czas w domu traktujemy jak prezent...
Chciałbym Wam dzisiaj pokazać kilka 'kreacji', które nie są klasycznymi charmami... Sacred box - jak lubię nazywać to pudełeczko to coś w rodzaju retro charm 3D - ma głębokość 1 cm. Traktuję je jak amulet, sam jego widok poprawia mi nastrój, więc lubię mieć je zawsze przy sobie... Mam nadzieję, że czas pozwoli i będę mogła takie skrzyneczki mieć w ofercie dla zainteresowanych. Kolejne nowe realizacje to krucyfiksy... Czas w końcu pozwolił i z 'zapisków w zeszycie pomysłów' przeistoczyły się w realne przedmioty... Myślę, że to początek zupełnie nowej przygody... Póki co żegnam się z Wami kilkoma fotografiami z 'miejsca pracy' o którym nigdy nie myślę jak o miejscu pracy:)) Pastelowe, pudrowe barwy pachną mi wiosną, a ostatnia wizyta w operze, gdzie obejrzałyśmy z Mają balet "Bajadera" pełen niesamowitych 'hinduskich' tonacji barwnych tylko upewniła mnie, co do zmian kolorystycznych jakie planujemy w domu... Zaczęłam dziś smutnawo, więc przynajmniej skończę w zupełnie innym nastroju: jestem wieeeelce szczęśliwa: Kuba został jakiś czas temu stażystą - asystentem reżysera u mojego mistrza Wojtka Smarzowskiego na planie jego nowego filmu 7 dni. Wiem, że wiele się tam nauczy. "Wesele", "Dom zły" i "Róża" to dla mnie czołówka jeśli chodzi o rodzimą kinematografię.
Dobrego, słonecznego weekendu -
Alicja

25 komentarzy:

  1. uroczo tak pastelowo jak lubię - dzieciaki cudowne - jednak co duże miasto to duże zupełnie inne możliwości uściski dla Majeczki żeby nic ją nie bolało i czekam na wiosnę u Ciebie ależ będzie piekna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi przykro z powodu Majeczki, życzę szybkiego powrotu do zdrowia. Twoje miejsce pracy jest urocze. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Szybkiego powrotu do zdrowia dla Mai!

    Krucyfiksy przypadły mi do gustu :))) fajny pomysł.

    No i gratuluję zdolnego syna! :D

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mika-Monika-
    Tak - duże miasto to zupełnie innego możliwości dla dzieci, więc cieszę się, że na takim etapie ich życia jesteśmy właśnie tutaj.
    Dziękuję za ciepłe słowa pod adresem Mai:)
    Renia-
    Dziękuję za życzenia, przekażę Mai oczywście. Cieszę się,że podoba Ci się ten mój mały 'retro-charmowy' świat.
    Dag-eSz -
    Dziękuję za życzenia dla Mai. Humor jej dopisuje, więc myślę, że powrót do formy przebiega prawidłowo:)))) Miło słyszeć Twoje zdanie o krzyżach. Dzięki:))))

    Pozdrowienia!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. zdrowia 1
    gratulacje 2
    pozdrawiam 3
    amelia

    OdpowiedzUsuń
  6. szybkiego zrastania! w takim otoczeniu to nawet chorować przyjemnie-pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze, że nóżka 'tylko' złamana. Ładnie się zrośnie i będzie jak nowa:)
    Piękne kolorki nam dzisiaj pokazałaś i nowe charms też są cudne!
    Gratulacje dla zdolnego syna!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje dla Kuby i szybkiego powrotu do zdrowka dla Majki! Zauroczyly mnie te nowe krzyzyki, lubie Twoje prace!
    Pozdrawiam serdecznie ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. i pudełeczka i krzyżyki piękne ! bardzo pomysłowe :), zdrówka dla córci życzę bardzo,sama byłam jakiś czas temu połamana i wiem co to za udręka i dla połamanego i dla pomagających przy chociażby kąpieli... oby szybko wyzdrowiała:)
    uściski!

    OdpowiedzUsuń
  10. Właśnie odpowiadałam Ci na komentarz :) dziś myślałam o Tobie Kochana od samego rana i chyba ściągnęłam Cię myślami :)))) Majeczka bidulka ale fajnie bardzo, że możecie spędzić razem troszkę czasu .. krucyfiksy mnie powaliły na kolana a amulecik jeszcze bardziej :)) są takie Twoje w każdym calu .. PIĘKNE !! a Kubuś to zdolna bestia ale jak się ma takich Rodziców ... i ja nie mogę doczekać się zdjęć Waszego domku i cieszę się , że piszesz bo ja czekam na te słów kilka z utęsknieniem :0)) buziaki ..

    OdpowiedzUsuń
  11. Przykro mi z powodu nogi Majeczki.Oby nóżka szybko się zagoila.
    Piękne maleńkie dzieła sztuki tworzysz.
    Alicjo pozdrowienia dla Majeczki a dla Kuby najserdeczniejsze gratulacje.Pozdrawiam serdecznie!
    Iza

    OdpowiedzUsuń
  12. gratulacje dla syna...gdyby kózka nie skakała...to by smutne zycie miała:))-pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Miejsce pracy urocze. Majeczce życzę szybkiego powrotu do zdrowia.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nooglądac się Twoich dzieł i mieszkania nie mogę, wszystko cudne, gratuluję! I piękne zdjęcia. Córci szybkiego powrotu do zdrowia życzę!
    Ciekawa jestem zmian :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Maju, wracaj szybko do formy, ściskam!
    Wybacz Alicjo...musiałam:)
    A same gratulacje dla Kuby nie wystarczą, bo przecież czym skorupka za młodu nasiąknie...sama jestem zauroczona Tobą i Twoimi pracami:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Droga Pani,
    oby czas pozwolił, aby święte skrzyneczki trafiły do ludu ;)
    cudnie, że umie Pani i w stresującym zdarzeniu znaleźć pozytyw, wiadomo, tak trzeba!
    a sukcesu Pana Asystenta gratuluję, bo jest czego!
    duma serce rozpiera,prawda?
    serdeczności,
    dzika z bezmeldunku

    OdpowiedzUsuń
  17. Droga Pani,
    oby czas pozwolił, aby święte skrzyneczki trafiły do ludu ;)
    cudnie, że umie Pani i w stresującym zdarzeniu znaleźć pozytyw, wiadomo, tak trzeba!
    a sukcesu Pana Asystenta gratuluję, bo jest czego!
    duma serce rozpiera,prawda?
    serdeczności,
    dzika z bezmeldunku

    OdpowiedzUsuń
  18. Alicjo,
    dziękuję za wizytę u mnie i przemiły komentarz!
    Pozdrawiam cieplutko i radośnie,
    dzika z bezmeldunku

    OdpowiedzUsuń
  19. Majce zycze zdrowka, noga bedzie jeszcze mocniejsza.
    Synowi gratuluje, to prawda Smarzowski to swietny rezyser.
    A Tobie dziekuje za tego bloga, Twe prace, zagladam tu czesto o serce mi sie raduje;))
    Pozdarwiam,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo stylowo u Ciebie!!

    Z radością dodaje do obserwowanych;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ależ ty cuda robisz dziewczyno!!! Sprzedajesz to gdzieś? Gdzie????

    OdpowiedzUsuń
  22. Składam Wam najserdeczniejsze życzenia z okazji Świąt Wielkiej Nocy. Życzę dużo radości , wiary, nadziei i miłości!
    Iza

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziewczyny kochane, wybaczcie poślizgowość wielką...
    Amelia-
    Dzięki 1,
    dzięki 2,
    dzieki!!!!!3
    I dla Ciebie dużo, dużo pozdrowień!
    OLQUA-
    serdeczności i podziękowania za ciepłe słowa:)))
    Myszka -
    Każde twoje słowo to miód. Dzieki!!!
    Janya -
    Dziekuję za miłe słowa i ślę ciepełko poza granice:))
    Ula-
    Dziękuję za słowa pociechy, pozdrawiam Cię mocno!
    Monique -
    My to w mailach...:) Buźka! Czekam na dobra wieść od Ciebie:))
    Izuniu -
    Dzieki, dzięki za odwiedziny, dobre słowa i świateczne życzenia.
    Qra Domowa -
    Dzięki za odwiedziny. Ach, nie od dziś wiadomo, że przysłowia mądrością:)))

    OdpowiedzUsuń
  24. Petronelka -
    I ja Ciebie cieplutko pozdrawiam i dziękuję za dobre słowo:)
    Aga -
    miłe to co piszesz:)Dzieki za życzenia dla Mai, na pewno się przydadzą.
    Lambi -
    Zawsze miło Cie widzieć w moich wirtualnych progach:))) Ślę Ci mnóstwo ciepełka!
    Dzika Lokatorko -
    mogę tak odmieniać?? Serdeczności wielkie dla Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  25. Kasia-
    A mnie się serce raduje, gdy czytam Twoje słowa:)))) Dziękuję:)
    Nkdynchy-
    Miło mi! Dziękuje i pozdrawiam wiosennie!
    Ewa Witczak -
    Dziękuję za komplement. Moje prace znajdziesz na www.arteego.pl gdyby to nie wyczerpało tematu to daj znać mailem. Pozdrawiam!!!!

    OdpowiedzUsuń

Welcome to my blog, I love to hear your comments.
Thank you!