czwartek, 19 kwietnia 2012

Happy scraps of my days...

Think big thoughts,
but relish small pleasures....
/H.Jackson Brown Jr./
Motto idealne na dzisiejszego posta... Jeśli Życie jest Wiosną ( w kwietniu nie myślisz inaczej:)))) - to wszystkie małe przyjemności są jak przebiśniegi, krokusy czy konwalie na łąkach naszych dni... A ja z tych, którym najmniejszy bukiet już wielką radością...
Być w miejscu, które kocham... Móc robić to co kocham... Dom i moje małe wielkie pasje - to po Rodzinie i tlenie najważniejsze paliwo dla dobrego życia:))
Drobna przyjemność i Wielka Myśl w symbiozie: Płynąc na fali dobrej energii którą szczodrze rozsiewa wiosna w końcu stworzyłam retro charmy z moją mantrą. Om mani padme hum. Lubię w trakcie dnia takie małe 'dzwoneczki uważności' - zatrzymać się na chwilę i pomyśleć co jest sednem, co jest Źródłem... Charm z mantrą choć dźwięku nie wydaje wspaniale sprawdza się tej roli... Jedna z zawieszek będzie prezentem dla J., który od lat służy mi radą odnośnie wartościowych lektur i zawsze jest wspaniałym partnerem w rozmowach o tym co ważkie i piękne, można z nim i o poezji i o buddyzmie, o Wszystkim... J. - chyba tutaj nie zaglądasz? Gdybyś jednak - to wielkie dzięki raz jeszcze za wielkanocny prezent - zaklinacz deszczu urzekł cała naszą familię:) Jak wiosna to motyle... Mój - złapany na zimowej wyprzedaży już wyfrunął z szafy... Torby to niestety jedna z moich słabostek... A w pewnym sklepie to z pewnością mnie hipnotyzują, bo zdarza się, że jednorazowo kupuję dwie.... Zawsze wiosny w sercu życząc posyłam Wam uś(miechy & ciski)!
xoxo, Alicja
P.S. Tak, poduszki 'Keep Calm & Carry On' w klasycznej wersji linen/white i linen/black przybyły. Do ArteEgo.

11 komentarzy:

  1. Alicjo!
    Jak cudownie, że jesteś, że piszesz. Bardzo stęskniona byłąm za Twoimi słowami. A te o wiośnie i kwiatach pozwól, że sobie zapiszę do cytatnika.
    Piękne prace. Dobrze mieć taką bratnią duszę z którą można o ważnych rzeczach porozmawiać.
    Mam nadzieję, że z nogą Majeczki już dobrze i w pogodzie na skakance i w gumę będzie mogła skakać.
    Tyle ciepła od Ciebie płynie.
    Pozdrawiam serdecznie!
    Iza

    OdpowiedzUsuń
  2. Nastrojowe foty, ja też tak mam, lubię zatrzymać się nad całym tym zgiełkiem i popatrzeć z innej strony.
    Torba obłędna, ja jestem bardziej przyziemna, mam fioła na punkcie desek do krojenia i ścierek kuchennych ;-)
    Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oj Kochana jak się cieszę , że piszesz :))) uwielbiam czytać Twoje słowa !! torba fantastyczna , że o charmsiku nie wspomnę .. wieczorkiem napiszę maila , ściskam mocno i bądź z nami ciut częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Izuniu,
    Dzięki za miłe słowa. Ja też mam zeszyciki/notesiki na cytaty, lubie kolekcjonować mądre czy piękne słowa, szukac w nich inspiracji...
    Majka niestety do końca roku szkolnego nie ćwiczy, musiała tez zrezygnowac z akrobatyki i nie pojedzie na obóz o którym marzyła, gdyz tam się tańczy i geberalnie "szaleje" a to niestety póki co zabronione... Ale jest dobrze i będzie jeszcze lepiej:)))) POzdrowionka dla cełej Rodzinki!
    Alizee -
    Fajnie słyszeć, że tez tak masz, że lubisz się zatrzymać. To ważne. Co do "fiołów" to torby to tylko jeden z nich...:))))) Ale czym byłby świat bez naszych małych i niegroźnych słabostek:)))) Miłęgo weekendu!!!!
    Monique -
    Dzięki za ciepłe słowa i czekam juz na maila:))) Buziaki dla całej Wspaniałej Czwórki!

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystko to tak pozytywnie nastraja ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Alicjo!
    Bardzo się cieszę z nowego wpisu :) Warto było czekać!
    Jesteś jak kolorowy motyl, Twoje słowa i zdjęcia uskrzydlają!
    Dzwoneczki uważności - jak ja to dobrze znam :)
    Dla całej rodziny przesyłam prosto z serca słowa, które z pewnością znasz
    Gate gate paragate parasamgate bodhi svaha
    Przylatuj częściej :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne zdjęcia, aż człowiek chce sie znaleźć na miejscu by na własne oczy podziwiać te wspaniałości. Torebka rewelacyjna:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. I really like this weblog site, will surely come back once more.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapraszam na Candy : ) http://szyfonierka.blogspot.com/2012/04/candy.html

    OdpowiedzUsuń
  10. :) dobrze, że wróciłas, bo już mi tęskno było za pastelową formą okna które otwierasz Swoją fotografią...mantra cudna, znam, mam ją w głowie... i w tatuażu:)


    Pozdrawiam wiosennie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Pasjonatko -
    fahnie, że możemy się tutaj tak nawzajem dobrze nastrajać:))))
    Clotilde -
    O jak się ciesze, ze się znów pojawiłaś - nie ukrywam, że zawsze czekam na więści od Ciebie:)))
    Petronelko-
    Dziękuję za wszystkie ciepłe słowa i posyłam du zo serdeczności także w Twoją stronę!!!
    FŚW -
    dzieki za odwiedziny i pozdrawiam!!
    Moja Twórczość-
    dziękuję za zaproszenie i życzę wszystkim udanej zabawy!!
    Konwaliowa Bombonierko -
    a wiesz, że tez rozważałam tatuaż OM MANI PADME HUM i... często piszę sobie na ręcę takim specjalnym perłowo-niebieskim mazakiem te słowa.. Buźka!

    OdpowiedzUsuń

Welcome to my blog, I love to hear your comments.
Thank you!