poniedziałek, 13 czerwca 2016

Good vibes! New Weranda Country and Jola's home...

 “Your work is going to fill a large part of your life, and the only way to be truly satisfied is to do what you believe is great work. And the only way to do great work is to love what you do.”
{Steve Jobs}
Nie ma jak u Joli!
Zapraszam Was do lektury Werandy Country (7/2016) - dla mnie to podwójna przyjemność - nasza sesja "Siedlisko po Lipą" (str. 26-40) to jeziora arcymiłych wspomnień. Było sporo pracy, ale to moja ukochana robota,  był też czas relaksu, wspólnego bycia z Jolą i Heniem.
Jola to wulkan pomysłów, więc zdjęcia tryskają inspiracjami.
Można popaść w kompleksy widząc te wszystkie smakowitości wyczarowane przez Jolę i zatrzymane w zdobnych słoiczkach... Ja miałam to szczęście, że na podróż powrotny do stolicy zostałam obdarowana skarbami z jej ogrodu, zielnika i spiżarni. Ale najważniejszy prezent jaki przywiozłam do przyjaźń, która trwa.
Dziękuję Jolu, Ty wiesz.

xoxo,
Alicja

13 komentarzy:

  1. Cudowna, przepiękna sesja. Serdeczne pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Miło mi.
      Pozdrawiam serdecznie i słonecznie!

      Usuń
  2. Super, nie mogę się doczekać aż gazetka dotrze do moich rąk :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Myszko:)Dobrej lektury zatem życzę! I posyłam uściski ciepłe!

      Usuń
  3. Chętnie sięgnę po ten numer. I trochę pozazdroszczę klimatów, bo w moim domu od półtora miesiąca trwa remont i nie mam ani jednego czystego i niezagraconego kąta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miłej lektury Aldonko:) Remont to zawsze zmora, ale warto czekać, bo potem jest wiele radości! Trzymam kciuki, by przebiegł sprawnie, szybko i efektywnie.
      Posyłam uściski!

      Usuń
  4. CAŁA PRZYJEMNOŚĆ PO NASZEJ STRONIE.
    Wkrótce nadejdzie czas na uzupełnienie zapasów. Warzywnik szykuje smakowitości.
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joluś ściskam Cię mocno. Wyobrażam sobie wszystkie skarby jakie przygotujesz! Ach....
      Buziaki!

      Usuń
  5. Piękne jest Siedlisko pod Lipą. Chyba już ze 100 razy oglądałam dokładnie każde z cudownych zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Evela,
      Tak to magiczne miejsce i cieszę się, że mogłam je odwiedzić, zobaczyć na własne oczy a potem pokazać szerzej.
      Pozdrawiam, dobrego dnia!

      Usuń
  6. Alicjo kocham Twoje sesje, zawsze cieszą oczy !
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana:))
      I zapraszam do lipcowej Werandy - tam dla odmiany apartament nad Bałtykiem w naszym obiektywie.
      Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Welcome to my blog, I love to hear your comments.
Thank you!