czwartek, 5 listopada 2015

Yummy booklet!

'Life is uncertain. Eat dessert first.'
{Ernestine Ulme}
 Nie mam pojęcia w jakich filmach gra Monika Mrozowska, ale jej książka o zdrowych słodkościach absolutnie cudna: zdrowo a słodko, prosto a smacznie... "Desery, które możesz jeść codziennie" - która z nas nie czeka(ła) na takie słowa???

Lubię pobawić się w kuchni w wymyślności, ale prawdziwy przepis nie powinien przypominać brnięcia przez Ulissesa, lecz być niczym zaklęcie: hokus-pokus i gotowe!
W zalewie (a może bigosie?:))) wydawnictw o gotowaniu, których  większość jest niestrawna - to jeden z tych smacznych rodzynków. A i sam wolumin yummy - rozsądny rozmiar, miłe dla oka kadry. Z przyjemnością dołączyłam 'Słodkie i zdrowe' do mojej podręcznej biblioteczki na kuchennym parapecie.
Słodkiego, zdrowego czwartku!
Alicja

5 komentarzy:

  1. Kupiłam tą książkę mamie na urodziny, bardzo się ucieszyła :)

    http://twosistersbloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Monika grała w serialu Rodzina zastępcza. Było to na tyle dawno, że pamiętają to tylko takie dinozaury, jak ja :) Obecnie poświęciła się zdrowemu żywieniu (ma bloga, często widać ją w telewizji śniadaniowej). Pozdrawiam Iwona P.

    OdpowiedzUsuń

Welcome to my blog, I love to hear your comments.
Thank you!