czwartek, 13 października 2011

Happily gifted.

"Przyjaciele są jak ciche anioły...."
Chociaż największa radość w dawaniu - dziś piszę posta jako szczęśliwie obdarowana. Jakiś czas temu miałam przyjemność pomóc przy stylizowaniu mieszkania Mojej Drogiej P. Przemierzyłyśmy wspólnie niejeden sklep w poszukiwaniu odpowiednio pięknych przedmiotów oraz kwiatów i była to dla mnie wielka uciecha, że zwyczajnie mogę być pomocna. Radość przyjaciół - wiadomo: bezcenna. I ona była już dla mnie wielkim prezentem.
Jednak na niej się nie skończyło, bo Droga P. chadzając ze mną pośród tych wszystkich dekoracji, uknuła słodki plan wprawienia mnie w stan szczęśliwości - zapamiętując co mi wpadło w oko a co nie mogło się znaleźć w jej mieszkaniu z racji odmiennej stylistyki...
I tak wpierw zostałam obdarowana piękną metalowa doniczką... A kilka dni później, gdy byliśmy w odwiedzinach u P. - dosłownie mnie zamurowało, gdy wręczono mi ozdobny słój - wewnątrz pięknie ustrojony rafią pośrodku której znajdował się cudny storczyk w mini naczynku...
Zawsze kiedy spoglądam na te przedmioty wypełnia mnie spora dawka dobrej energii, bo wiem że jest w nich zaczarowany skrawek serca i przyjacielska dobroć. Są to dla mnie rzeczy szczególne...
Kochana P. - sprawiłaś mi wielką radość. Dziękuję raz jeszcze!!!
xoxo, Alicja

17 komentarzy:

  1. Pięknie!
    To cudowna moc jaką posiadają prawdziwi przyjaciele, umiejętność słuchania i patrzenia.
    My myślimy, że ot tak opowiadamy o czymś, na czymś się zachwycamy, zupełnie spontanicznie... Nie mając żadnych niecnych zamiarów. A tu taka wspaniała niespodzianka!!!
    Cieszę się wraz z Tobą, bo wiem co to znaczy być z zaskoczenia obdarowanym,a jakie szczęście wtedy czuję osoba obdarowująca!

    Pozdrawiam bardzo serdecznie:)
    Maggie

    OdpowiedzUsuń
  2. To wspaniale,że masz taką przyjaciółkę.A rzeczy, które Tobie wpadły w oko, mi również pzrypadły do gustu.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczny słój i idealnie pasuje do Twojej kuchni. Pięknie spasował się z piętrową paterą w której jestem zakochana.
    Piękne prezenty!!!
    Pozdrawiam serdecznie! Iza

    OdpowiedzUsuń
  4. Beautiful photos! The flower in the small little square holder is so pretty!
    Jennelise

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekny prezencik, prawdziwi przyjaciele potrafia nam czytac mysli. Ciesze sie, ze masz taka fajna przyjaciolke.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowną masz Przyjaciółkę Alicjo! Piękne prezenty.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzień dobry Alicjo!
    Nie należę do blogowego świata, mimo to podglądam interesujące mnie blogi. Twój odkryłam jakiś czas temu.
    Pięknie pokazujesz i opisujesz cuda dnia codziennego. Przeczytałam każdy post. W zalewie grafomanii i sztampy, to miód na moje serce!
    Pięknej urody rzeczy dostałaś od przyjaciółki. Nic dziwnego, że wprawiają w dobry nastrój i promieniują pozytywną aurą :)
    Miło mi będzie zaglądać do Ciebie i radować moje serce słowem, które piszesz. Już teraz czekam z niecierpliwością na kolejny wpis.
    P.S. Gratuluję zdolnych dzieci! Wielkie szczęście!

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne podarunki:)prawdziwy przyjaciel to skarb:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. piekne ten słój....i bezcenny....:))

    OdpowiedzUsuń
  10. to są te cudowne chwile, energetyczne zastrzyki...


    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  11. ....*☆.¸.☆*'
    ....*☆.@@ ☆*'
    .*☆.@@@@☆*'
    ....@@@@@@
    ...☆*@@@@`*☆.¸¸
    .......\\\||///.
    ........\\||//.
    .........ƸӜƷ.
    ..........\|/..♥
    ...........V...
    lindos!

    OdpowiedzUsuń
  12. Droga Alicjo ..
    właśnie przeczytałam Twój wpis a u mnie też dzisiaj przyjacielsko .. cudowne prezenty, cudowna przyjaciółka, piękne zdjęcia .. miłego weekendu Kochana ....

    OdpowiedzUsuń
  13. Moje Kochane - Maggie, Jowi, Mammamisia,Jennelise, Janya, Myszka, Clodilde, ABily,Qro Domowa, Artimeno, Carolina & Monique - dziękuję za odwiedziny, to święta racja co piszecie o przyjaźniach:)))) A najlepsze jest to, że Wspaniałych Przyjaciół los nam pozwala poznać wszędzie (więc trzeba byc czujnym:))))) - my poznałysmy się w Operze Narodowej,dzięki naszym dzieciakom, które tam wystepują:))))
    POzdrawiam Was serdecznie i dobrego nowego tygodnia!!!!!
    Alicja
    P.S. Mammamisia - paterka jest i moją ulubienicą, długo jej szukałam:)))) Jest niezła także dlatego, ze można ją w zależności od potrzeb i upodobań w danej chwili rozkręcić i zrobić z niej "jednopiętrówkę":))) Buźka:)

    OdpowiedzUsuń
  14. oh traumhaft deine fotos.
    wünsch dir ein schönes herbstwochenende.
    grüässli daniela

    OdpowiedzUsuń
  15. sztuką jest nie tylko brać ale dawać..!!!
    Pięknie tam u Ciebie wewnątrz- w każdym wymiarze
    pozdrawiam
    a.

    OdpowiedzUsuń

Welcome to my blog, I love to hear your comments.
Thank you!