piątek, 18 stycznia 2013

Bedside table treasures...

'Nigdy nie jest za późno, by nie robić nic.'
Konfucjusz
Za oknem wiatr delikatnie przegania płatki śniegu... Jest tak cicho i spokojnie i na taki pełny relaksu weekend mam wielką ochotę... Dzisiaj odwiedzimy Przyjaciół - będą dobre filmy i podobno zostaniemy porwani na wyśmienitą kolację.... Wow... A w sobotę i niedzielę po prostu będzie cieszyć się sobą, uśmiechem i śmiechem Majki, spokojem i ciepłem naszego domu.... Niczego więcej nie trzeba...
 "Zdjęciowo" dziś znów jestem w sypialni.... Jak wyglądają Wasze stoliki/szafki nocne? U mnie w tej roli po prostu mały taborecik:) Mobilny -gdy trzeba służy za siedzisko w innych pokojach...
 Nie ma nic piękniejszego, niż zasypiać i budzić się z ukochanymi osobami... To oczywiste.
Ale widok ulubionych drobiazgów wprawia mnie w pogodny poranny nastrój... Kwiaty, "pudełeczko" z Matką Boską, biżuteria, którą dostałam od D, pamiętnik... Wieczorem światełko tealightu...
Te "małe skarby" mają swoje głębsze znaczenie...
Dużo dobra i ciepła na weekend!
Ściskam Was! Dziękuję za Wasze wizyty!!
xoxo,
Alicja

21 komentarzy:

  1. Na mojej szafce nocnej leży sterta zaczętych książek. Mam nadzieję, że kiedyś uda mi się skończyć czytać każdą z nich. Twoja 'szafeczka' cudownie romantyczna!!!
    Udanego weekendu życzę i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój stolik nocny... są na min kwiaty i lampka i tyle, co się pojawia innego od razu musi zostać sprzątnięte bo nienawidzimy mieć tam graciarni:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Droga Alicjo,
    twoja sypialnia cudowna,bajkowy swiat pelen kolorowych snow ... a stoliczek pelen uroczych skarbow!Przytulnego,spokojnego weekendu!
    Frida

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj, pięknie i subtelnie -tak jak lubię. Za mój stolik czasami służy podnóżek:)Też ma wielokrotne zastosowanie! Zapraszam do mnie na Candy:) Mam cudny manekinek, ładnie wpasuję się w Twoje wnętrze:) Pozdrawiam i lecę robić herbatkę z malinami!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka słuszna złota myśl:-)
    Pięknie w Twojej sypialni...ja niestety nie mam stoliczka nocnego, z braku miejsca. Pzdr

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny u Ciebie klimat!!!Cudownie!!! Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja nie mam jeszcze stolika nocnego ... Co do weekendu, zaczynam właśnie urlop więc liczę, że będzie fajnie. Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  8. Te Twoje romantyczne klimaty działaja bardzo uduchowiająco..!Spokojnego wekendu-aga

    OdpowiedzUsuń
  9. Aluś dziś myślałam o Tobie cały dzień kiedy to wyjmowałam na salony moją mini kolekcję królewską :)))) Muszę zdjątka zrobić :)) a u mnie przy łóżku też krzesełka dla każdego po jednym i lampka i stosik książek :))) Pięknie u Ciebie jak zawsze !! Ściskam mocno aaa i jeszcze raz widziałam Majkę :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. U Ciebie różowe róże, u mnie różowe goździki... U mnie na szafce.... książka, budzik, ukochany aniołek, lamka. Nieraz znajdą się błyskotki- Uwielbiam poranki, kiedy nie muszę zrywać się do pracy. Tak jak dziś! Jest super fajnie :)Miłego wieczoru życzę. Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam bardzo podobny stoliczek a na nim podstawka do kadzidełka, które zaraz po obudzeniu zapalam. Lubię w ten sposób rozpoczynać dzień.Pozdrawiam serdecznie, Małgosia

    OdpowiedzUsuń
  12. Myszeczko-
    Też czasem tak mam, ze zaczynam wiele ksiązek na raz.... Ale od pewnego czasu pilnuje, aby nie zaczynać np. dwóch fabuł, czy dwóch o duchowości, etc - moze być kilka, ale każda o inna zupełnie.

    Calla-
    Fajnie, że też lubisz mieć kwiaty tuż obok po przebudzeniu. Zawsze mówię, ze ich widok to taki buziak od natury!

    Frida -
    Dziękuję za miłe słowa!!! Cieszę się, że sypialnia przypadła Ci do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Delicious -
    Dziękuję!!!

    Agniejka-
    Mam nadzieję, że herbatka smakowała:) Nie ma jak dobra, ciepła herbata zimową porą! A w odwiedziny wpadnę na pewno!

    Magda -
    Bez stolika, ale na pewno przytyulnie:)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Halinka-
    Dziękuję za ciepłe słowa:)

    Iska_k-
    Przede wszystkim udanego urlopu!!!! A stolik się w odpowiednim momencie pojawi:)

    Aga(zpotrzebywnetrza)-
    Miło czytać Twoje słowa. Dziekuję.

    OdpowiedzUsuń
  15. Monique -
    Nie mogę sie doczekać, aby zobaczyć Twoją kolekcję!!!!! A Majeczka grała w kilku odcinkach, ale nie wiem w których, nie zapamiętałam tego, bo i tak nie oglądamy tv.

    Insomnia-
    Uwielbiam różowe goździki!!!! A juz dawno nie miałam ich w domu...

    Małgosiu -
    Ja też rano w m.in. zapalam kadzidełko:) W pokoju dziennym. To jeden z moich rytuałów, nie ma bez niego poranka!:)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Alicjo uwielbiam te kolory delikatny roz , niebiski i inne ktore dekoruja Twoje pokoje..masz taki wlasny , sliczny , romantyczny styl...magnifique ! uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Moim stolikiem nocnym jest... stolik kawowy, niewielki, wiec się spisuje :) Na górnym blacie lampka ceramiczna dająca piękne światło, dwie, trzy książki (oczywiście czytane równocześnie), jakaś grafika i ew. okolicznościowa dekoracja (teraz zimowe patyki z kuleczkami z H&Y). Na dolnej półce chustecznik, krem do rąk, balsam do ciała... Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Muszę jeszcze dodać, że przywiązanie do kadzidełek łączy się z u mnie ze słabością do porcelany. Zawsze znajdę na allegro jakiś antyczny, zabłąkany talerzyk, który oddzielił się od kompletu a u mnie znajduje zastosowanie jako podstawka pod kadzidełko...Małgosia

    OdpowiedzUsuń
  19. Anka-
    Dziękujęęęęęęęę za Twoje słowa! Miód na serce:)

    Juka -
    Ach... Pięknie:) A co do książek czytanych różnocześnie - to.... mogłabym o tym napisać osobną książkę:)))) - też tak mam i próbuję to opanować, aby wynikało z tego więcej pożytku....

    Małgosiu -
    Też uwielbiam zabłąkane pojedyncze porcelanowe egzemplarze... Wolę komponować własne zestawy, miksować to co mam na różne sposoby, bo to czysta frajda i po prostu ciekawiej...

    Uściski dla wszystkich!!!!
    Alicja

    OdpowiedzUsuń
  20. no pięknie tu u Ciebie :-) Napisałam komentarz pod czerwcowym postem 250 persons ale chyba go wkręciło gdzieś w blogową atmosferę ;-) Pozdrawiam :-) Piękny blog!

    OdpowiedzUsuń

Welcome to my blog, I love to hear your comments.
Thank you!