środa, 23 kwietnia 2014

Daisy haiku...

***
stokrotki
wraz z deszczem
spadają
na 
(wio)-
senny
trawnik
(Warszawa, 23.04.2014)

Pisanie wierszy a la haiku sprawia mi wiele przyjemności. Nie wiem czy słowo "pisanie" jest tu najodpowiedniejsze: chwila uważności w 'tu i teraz'  (np. wczorajsze kontemlowanie zaokiennego deszczowego świata) i wiersz pojawia się w całości, pozostaje go zanotować. Był czas, że pisałam wiele, był czas, iż wcale. A ostatnio znów się delikatnie wysypują - jak wiosenne kwiateczki... I niech tak zostanie:)

 Po stokroć i stokrotkowo ściskam:)
Alicja
P.S. A Wy? Pisałyście, piszecie wiersze?

28 komentarzy:

  1. Odściskuję równie stokrotkowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja o Tobie myślę często, gdy pieczemy w domu chleb:))))

      Usuń
  2. Nigdy nie pisałam wierszy, ale bardzo lubię krótkie formy prozą - mocno nasycone słowem i myślą. Bardzo mi się podoba to stokrotkowe pisanie :) Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie! Uwielbiam tą porę roku, kiedy kwitną stokrotki :) Pozdrawiam Alicjo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bosko...
    Pisuję, a jakże... nie umiem żyć bez słowa, myśli która gdzieś uleci... muszę to zatrzymać.
    A że żyję w strasznym pędzie, to jest taka chwila na oddech, zatrzymanie (zdarza się, że w komórce-znaczy telefonie piszę ;-)

    Ściskam Alicjo

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam haiku. Twoje cudne. Lekkie. Czekam na kolejne.
    Pozdrawiam Cię Alicjo, Dorota

    OdpowiedzUsuń
  6. cudne zdjęcia, zdolna kobitka jesteś pięknie piszesz :)
    ja nie porwałam się jak do tej na pisanie wierszy, bo chęci i zdolności u mnie brak w tej kwestii :)
    pozdrawiam serdecznie,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana dzięki za ciepłe słowa.
      Skoro nie piszesz to nie możesz wiedzieć czy nie masz takich zdolności:) Zachęcam Cię do prób. Dużo frajdy:)

      Usuń
  7. Beautiful words dear,have a wonderful week!!! Thank you for your lovely comment on my blog!xoxo
    Vicky

    OdpowiedzUsuń
  8. nie mam niestety poetyckiej duszy ale haiku i limeryki lubię ( nawet bardzo):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olqa - z pewnością dużo w Twojej duszy pieknych słów:)

      Usuń
  9. Twój tomik nawet posiadam i uwielbiam :) więc cieszę się ogromnie , że piszesz znów .. Dziś dzwonię , bo chyba nigdy nie odpiszę , ściskam stokrotkowo !!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedyś, jeszcze w liceum zdarzalo się, ze zafascynowana poezja Pawlikowskiej Jasnorzewskiej, pisałam. Cośtam dla siebie, alez to byly piękne czasy! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam poezje, haiku znam tylko z tłumaczen Miłosza, ale zrobiłas mi smaka, aby poszukac w necie czegos wiecej. Pzdr, Iga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iga, ja też lubię sięgnąć po haiku w tłumaczeniu Miłosza:))) Uwielbiam tę jego książeczkę.

      Usuń
  12. Przypomniałaś mi że i ja coś tak bardzo oj! bardzo dawno kleciłam.Pięknie u Ciebie z tymi kwiatkami :-).Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. What a wonderful words!! (I have translate it..)

    Hugs from Holland
    Patricia

    OdpowiedzUsuń
  14. Uroczo. Subtelnie i lekko. Takich obrazów i słów potrzeba :)

    OdpowiedzUsuń

Welcome to my blog, I love to hear your comments.
Thank you!