czwartek, 6 listopada 2008

Ten post jest specjalnie dla CIEBIE


Dziękuję Wam Dziewczyny, za Wasze odwiedziny, za inspirowanie mnie, za wszystkie serdeczne zdania. Bardzo doceniam, iż poświęciłyście czas, aby pozastowić je tutaj - na blogu. Nie wymieniam Waszych imion - aby nie pominąć żadnego, ale jeśli czytacie te słowa - są one z pewnością skierowane do Was !
Jeśli któraś z Was miałaby przy okazji do pożyczenia mi godzinę lub dwie (codziennie!) - jestem otwarta:))) - doby są ostatnio dla mnie za krótkie: dziesiątki różnych pomysłów tańczą w mojej głowie z wielką werwą - domagając się realizacji... Sporo z nich najnormalniej w świecie potupuje sobie już w rytm.... kolęd... A ja krążę wokół białych jak śnieg płócien i koronek... w przerwach między obowiązkowymi 'przyziemnościami', bez których zawaliłby się mój mały świat.

Pozdrawiam Was ciepło!!!

11 komentarzy:

  1. To ja dziękuję za ten miły bardzo dzisiejszy post:))Odwiedzanie Twojego bloga jest dla mnie czystą przyjemnością, a nawet codziennym obowiązkiem:)))
    To świat pięknych zdjęć, przedmiotów ... inspiracji
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. :)cieszę się,że odkryłam Arte Ego-nie tylko sklepik i jego właścicielkę,ale także i tę specjalną stronę,niosąca dodatkowe przyjemności:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie również wizyta na Twoim blogu dostarcza mnóstwo radości i zachwytów;)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Alicjo:) dziękuję za ten szczególny post,taki, że każda z nas chyba czuje, że to do niej jest kierowany, to niezwykle miłe.Wiedz o tym, tym, że Ty sama tak inspirujesz,potrafisz natchnąć do zmian,do uszlachetniania otoczenia, że nie masz chyba pojęcia;),Twoje kąty, Twoje prace,zdjęcia, piękne przedmioty, słowa otwierające serce, pobudzające wyobraźnię,normalnie przewija mi się to od tygodni, odkąd tu i do sklepiku zaglądam codziennie, przez myśli w ciągu dnia i jakoś tak czuję się ubogacona, poszerzona o nowe pokłady wrażliwości.Zaglądając do Ciebie to tak jakbym zaglądała do jednej z moich ulubionych książek z dzieciństwa- do Alicji i jej krainy czarów.Wychodząc stamtąd zawsze czułam się jakby bogatsza i wychodząc stąd czuję to samo.

    OdpowiedzUsuń
  5. Alicjo, pierwszy raz obejrzałam Twoje mieszkanie na forum, później chyba w czasopiśmie.Myślałam wtedy,że miło byłoby sobie porozmawiać.No i proszę. Strasznie się cieszę,że mogę czytać Twoje myśli wpisane w Twój blog,że odwiedzasz moje kąty,że mogę mieć coś zrobionego przez Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Alicjo, ja również bardzo dziękuję:))
    Zgadzam się z dziewczynami - to sama przyjemność obcować z Tobą i Twoim otoczeniem - domem, galerią...
    To cudowne, że masz jeszcze tyle pomysłów - z niecierpliwością (tak, jak one) czekam na realizację i trzymam kciuki:))
    Sciskam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj Alicjo z krainy czarów !Przemiły post ! Czytając Twój blog i oglądając przedmioty które tworzysz ,wiem na pewno ze jesteś twórczą ,wrażliwą i wyjątkową osobą .Dlatego tak chętnie zaglądam do Ciebie !
    Życzę Ci jeszcze więcej roztańczonych pomysłów !
    Miłego wieczoru.
    P.S. Co do dodatkowych godzin ,nie jesteś odosobniona , dla mnie też dzień jest za krótki!

    OdpowiedzUsuń
  8. No i co zrobić z tymi pomysłami, które się kłębią i których nie sposób z braku czasu zrealizować? Tam mi zawsze żal, że nie mogę ich ożywić...
    Twój blog piękny i klimatyczny, jeden z tych, od których zaczynam dzień, aby wprawić się w dobry i twórczy nastrój. Dziękuję :)
    A jak może odnajdziesz okruszek wolnej chwili - to zapraszam serdecznie do ankiety czytelniczej :)
    Pozdrawiam ciepło
    Paulina

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudownie,że są tacy ludzie jak Ty,którzy nie tylko dostarczają innym inspiracji,ale raczą również dobrym słowem.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Alicjo dziękuję za tak miłe i ciepłe wyznanie :))
    odwiedzanie Twojego bloga to fantastyczna przygoda... zawsze czekaja na mnie piękne zdjęcia, piękne przedmioty i przede wszystkim piękne słowa... i to ja dziękuję za to, że Jesteś :))

    OdpowiedzUsuń
  11. zawsze z wielką przyjemnością zaglądam do Ciebie - te wizyty to uczta dla oka i duszy :) często wpadam też do Twojego sklepu, chociaż jak dotąd nie miałam przyjemności robienia w nim zakupów.
    Życzę dalszych sukcesów i wiele radości z tworzenia, wynajdywania i dzielenia się z blogowiczami :)

    OdpowiedzUsuń

Welcome to my blog, I love to hear your comments.
Thank you!