środa, 18 marca 2015

Photo shoot for Weranda Country 4/2015

No matter how long the winter,
spring is sure to follow.
{proverb}
Jeśli potrzebujecie chwili relaksu z czasopismem pełnym inspiracji zapraszam Was do lektury najnowszego, pachnącego wiosną wydania Werandy Country (4/2015).
Myślę, że domy są jak pory roku. Białe, oszczędne, skandynawskie to spokojna zima. Te w barwach ziemi, otulone w drewno to przytulna jesień. Mój, z kwiatowymi motywami i kroplami pozłoty niczym promieniami słońca kojarzę z latem, a niesamowity dom Agnieszki, który fotografowaliśmy dla świątecznego wydania Werandy Country to wiosna w najczystszej postaci!!!!!
Zakosztujcie tej wiosny!!!
Głowa pełna sympatycznych sesjowych wspomnień i Weranda Country na kolanach przeniosły mnie w myślach w mig
do naszego spotkania z Agnieszką i Andrzejem w ich magicznej wiosennej oazie...
Aguś, Andrzeju - dziękuję za wspaniały wspólnie spędzony czas!
Wiosny w sercu i za oknem!!!!
xoxo, Alicja

6 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia! Gratulacje i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest pieknie! Byłam, widziałam, podziwiałam i kawe wypiłam u Ciebie! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Weranda Country to mój "must have" każdego miesiąca już od kilku lat (kiedyś co 2 mies.). Kiedy zaczęłam przeglądać ostatni numer, uwagę moją zwróciły zdjęcia - wydały mi się w znajomym mi klimacie. Prawdę mówiąc, rzadko zwracam uwagę na autorów zdjęć, ale teraz oczywiście szukałam potwierdzenia swoich przypuszczeń i nie pomyliłam się :) Werandę kocham za piękne ujęcia właśnie, Wasze takie są. Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam już ten numer i bardzo mi się podobało ich mieszkanie. Fajnie, że stoisz za tym sukcesem. Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne zdjęcia, śliczne mieszkanie, prawdziwą przyjemnością jest zwiedzać je na fotkach :)
    Pozdrawiam cieplutko, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniała sesja !
    Dom Agi bardzo klimatyczny !!!
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń

Welcome to my blog, I love to hear your comments.
Thank you!