poniedziałek, 2 marca 2015

Yummy Turmeric Tea!

"Niechaj lekarstwem będzie dla ciebie twoje pożywienie."
{Paracelsus}


Naturalna, domowa, zdrowa, skutecznie energetyzująca, prosta w przygotowaniu, za grosze: moja ulubiona herbata z kurkumy. Lubię się wspierać taką "szklanką słońca" zwłaszcza zimą, ale świetnie smakuje także schłodzona, w bardziej upalnych okolicznościach przyrody.
Zagotuj 1,5 litra wody mineralnej, dorzuć czubatą łyżeczkę sproszkowanej kurkumy (możesz dołożyć kawałeczek korzenia imbiru) - gotuj 10-12 minut. Gdy kurkumella nieco ostygnie wyciśnij do garnka sok z dwóch cytryn i dolej ulubionego miodu. Zamieszaj, przecedź i popijaj na zdrowie z całą rodziną!
Smacznego-zdrowego!
Alicja

7 komentarzy:

  1. Aluś chyba dożyjesz 100 lat po tych wszystkich specyfikach :))) Buziaki wielkie !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. No mam nadzieję, że kurkuma się do tego przyczyni:) Stawiam na takie proste i naturalne rzeczy:)))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ jestem zaskoczona tą herbatką.... pierwszy raz się z nią spotykam ;)) Muszę koniecznie wypróbować, mam hopla na punkcie różnych zdrowych wynalazków ;))
    Bardzo często robię podobną miksturkę - czyli cytryna, miód i albo imbir, albo mięta , ale kurkuma to dla mnie kompletne zaskoczenie :))
    Pozdrawiam cieplutko, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agness - mam nadzieję, że ją polubisz. Kurkuma ma niesamowite właściwości prozdrowotne i warto się nią wspomagać:)
      Pozdrawiam równie ciepło:)

      Usuń
  4. Brzmi niezwykle smakowicie :) Jutro sobie taką przyrządzę :)

    Pozdrawiam
    Ewela

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa jestem tego smaku! Brzmi intrygująco!

    OdpowiedzUsuń

Welcome to my blog, I love to hear your comments.
Thank you!