niedziela, 22 marca 2015

Spring came on her own terms...

"It is Spring again.
The earth is like a child that knows poems."
{Rainer MariaRilke}

 Wiosna przyszła na własnych zasadach - dając ludziom i ich zawierzaniu w 'szkiełko i oko' przysłowiowego pstryczka w nos: kazała się powitać już 20 marca, przypominając o niedoskonałości ludzkiego działania (czyt.: kalendarzowania) i o tym, że rozum nie jest w stanie okiełznać Matki Natury. Drobna lekcja pokory i przypomnienia, że to Przyroda ostatecznie ustala prawa nie my - to doskonały prezent na nową porę roku, jeśli umie się z niego skorzystać. Ci których bardziej cieszy delektowanie się harmonią z Wszechświatem i odkrywaniem jego magii od kompulsywnego zaspokajania potrzeb w markecie dostali dodatkowy prezent: zaćmienie Słońca...
Pierwsze wiosenne gałązki zawitały pod naszą strzechę:)) Większy słój póki co 'pilnuje' cytryn, ale czeka już razem ze mną na słoneczne kwiaty złotego deszczu....

Aż wierzyć mi się nie chce, że znalazłam to cudo z grubego szkła nie w babcinej piwnicy a..... tesco.
Choć dziś u nas Wiosna zrobiła krok w tył: wcześnie rano wszystko było białe od śniegu, słońca nie brakuje - zatem: słonecznej, wiosennej, pięknej niedzieli!
Alicja

4 komentarze:

  1. Bardzo udany zakup. Nigdy nie wiadomo, gdzie sie trafi na taki skarb. Często można je znaleźć w sklepach małych miasteczek i wsi. Zawsze w czasie podróży staram się odnaleźć taki mały przemysłowo-spożywczy sklepik. Szkło, emalia, len - w cenach zupełnie innych niż w mieście.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile ja bym dała za taki słoik:) Na szczęście mam inne, podobne i za chwilę gałęzie w nie powsadzam:) Zaćmienie słońca oglądałam, zorzy niestety nie ale może wszystko przede mną. Serdeczności a zdjęcia jutro nadejdą tylko zrobię świeże:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten słoik....cytryny w nim wyglądają nieziemsko!

    OdpowiedzUsuń
  4. obstawiałam tk maxx - mam dwa wazony z podobnego szkła z manufaktury San Miguel, są piękne.

    OdpowiedzUsuń

Welcome to my blog, I love to hear your comments.
Thank you!