sobota, 23 czerwca 2012

The greatest week ever!

'In the right light, at the right time,
everything is extraordinary'

(Aaron Rose)
Oh jak lubię ten czerwcowy tydzień na który przypada i początek Lata i moje imieniny i nasza rocznica ślubu i urodziny Majki... Jestem przekonana, że w tym stężeniu więcej magii niż przypadku...
Radosny śmiech Majki, truskawki, słońce, spacer po lesie, poranna wyprawa po świeże wiejskie jaja, chleb i warzywa na nasze ulubione targowisko i wiele drobnych miłych niespodzianek - jak ta, gdy mój  Mąż sekretnie gotuje dla Mai żurek za którym się stęskniła w czasie gdy my wybieramy rzodkiewki, sałaty i szparagi na bazarku...
to puzzle z których układamy ten nas nieśpieszny, bezcenny weekend...
I jeszcze więcej czasu na lektury... Mój stolik przy łóżku to z reguły jeden wielki stos książek... Dołączyły do nich dwie autorstwa Geraldine James "Creative walls", "Creative display" - idealny prezent w idealny czas! Dziękuję Mężu! Fragmenty książek wybieram jak czekoladki - nieco losowo, instynktownie, czytam (smakuję:)) a potem - zainspirowana - co rusz notuję własne olśnienia lub po prostu od razu przestawiam to i owo w domu....
Bardzo cieszę się na drobne zmiany, które nadejdą, bo podmuch świeżego to dużo dobrej energii i dla Domu i dla domowników, choć kurs pozostaje ten sam: miłość do przedmiotów z duszą i z tajemnicą, mania traktowania ubrań jako dekoracji, przymrużenie oka, zabawa konwencją, wynoszenie na piedestał tego co sfatygowane, naznaczone czasem, całość okraszona tęczą, którą wyczarowują na ścianach kryształowe szkiełka... Słowem elfio, słowem alicjowato...
Moja Mała- Coraz-Większa Kochana Córeczka, jutro kończy 12 lat:
Kocham Cię bardzo!!!! Jesteście z Kubą wspaniali! Jestem z Was dumna! Kiedy spełniacie swoje Marzenia jestem najszczęśliwsza! Zawsze trzymam za Was kciuki!
Dobrych słonecznych, spokojnych dni dla Wszystkich!
xoxo, Alicja

12 komentarzy:

  1. Śliczna Twoja Córa i coraz śliczniejsza.... cudnie jest widzieć jak dzieci dorośleją, te uśmiechy, coraz mądrzejsze myśli....

    Ja też mam stosik książek i nadzieję, że kiedyś wyciągnę z nich czekoladki :))
    A Twoje aranżacje jakoś tak uspokajają, wyciszają.... jak dobre obrazy.

    Uściski przesyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Komu pierwszemu słać życzenia?-taka kumulacja:) Niech będą wspólną wiązanką splecioną z pięknych róż, hortensjii i....-no właśnie, nie wiem, jakie kwiaty dla Twojego męża dopasować:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pęk uścisków posyłam dla Was Wszystkich.
    Zawsze cudownie tu zajrzeć i przeczytać Twoje myśli, a przy tym podziwiać wspaniałe 'alicjowe' dekoracje tak bliskie mojemu sercu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Alizee -
    Dziękuję za przemiłości i czekoladek życzę:))))(oraz dużo czasu na ich "czytanie":)))
    Bużka!

    Lavande -
    Dziękujemy chórem za życzenia. No mam nadzieję, że dla mojego męża najwspanialszym kwiatem jestem ja:))))
    Ściskam Cię!

    Jolanna -
    Dziękujemy, dziękujemy grupowo za serdeczności! Usłyszeć, że ten mój mały świat jest bliski Twojemu sercu - bezcenne! Dziękuję!!
    I przesylam uściski!!!!

    Alicja

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę że najlepiej złożę od razu życzenia wszystkim aby nic nie poplątać:))WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO.Maja śliczna dziewczynka i jeszcze Ci powiem że dzisiaj jest moja rocznica ślubu:)Pozdrawiam was serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę Wam przede wszystkim zdrowia, spełnienia marzeń i planów oraz ciągłej wiosny w życiu rodzinnym !!!
    Ściskam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana stos gorących buziaków dla całej Rodzinki !!!! Twoje wycinki z codzienności uwielbiam !!- Ty to wiesz :))))) ale Majeczka już taka dorosła , że aż oczom nie chce się wierzyć .. i moja Julaska już coraz poważniejsza, a ja jeszcze przy Jej głupotkach się zatrzymałam :0))) cóż dzieci rosną a my wiecznie młode hihihihihihihi ściskam baardzo gorąco ....

    OdpowiedzUsuń
  8. Alicjo!
    Z całego serca życzę Wam przede wszystkim ZDROWIA i dalszej radosnej wędrówki przez niezwykłą codzienność. Odnajdywania na drodze wśród wysokich traw czterolistnych koniczyn :)
    Maja zachwyca urodą, a ta z pewnością po mamusi :)

    Czy obraz na zdjęciach jest nowym nabytkiem? Piękna kolekcja powstaje!

    Alicjo, u mnie mąż też czerwcowy. Właśnie wróciliśmy z ukochanej wsi gdzie świętowaliśmy urodziny i najkrótszą noc w roku. Nawet wianek sobie uwiłam :)

    Ściskam serdecznie!
    Clotilde

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ ta córuchna już duża!! Śliczna dziewczynka;)
    Zapraszam na Candy do Rustykalnego domu
    a Tobie, Alicjo, życzę ogromu radości w tym ważnym dla Ciebie czasie;)
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego najlepszego i jeszcze bardziej magicznych chwil w Twoim Alicjowym świecie życzę Tobie i Twoim bliskim :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobre myśli posyłam Wam wszystkim.
    Chyba każda Alicja ma swoje własne "alicjowo"... ;)
    Córcia, już nie jest małą dziewczynką, to piękna pannica.
    Lubię zerkać do Twojego świata :)
    Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Reniu,
    I dla Ciebie NAJ NAJ NAJ - życzenia prosto z serca z okazji Twojej/Waszej rocznicy!
    Ściskam!

    5.monika -
    Dziękuję z całego serca za zyczenia!!
    Uściski!

    Monique Moja -
    Dziękuję za serdeczności. Tak:))) - my wiecznie młode:))), ale to prawda - ja się czuje młodo, bardzo młodo i generalnie nie rozmyślam ile mam lat, dobrze się czuje ze soba i ze swoim wiekiem:)))
    Buzia!

    Clotilde Droga:)
    Dziekujemy za życzenia! Dla Twojego męża od nas także sporo urodzinowych serdeczności!
    Och jak ja już tęsknie za wyjazdem nad moje ukochane morze...
    Tak, obraz to nowy nabytek, kupiony z myślą o pokoiku Mai, ale tak mi jakoś pasuje tu gdzie teraz stoi... hmmm...zobaczymy gdzie ostatecznie będzie jego miejsce... Generalnie mam jakiś problem z portretami, "obca, nieznajoma twarz w domu":))), ale ten obraz przypadł mi od razu do serca, no i te jego kolory...
    Wianek - skoro noc świętojańska w 'pięknych okolicznościach przyrody'pewnie był piękny. Mam słabość do wianków...
    xoxoxo

    Cathe -
    Dziękuję za życzenia i zaproszenie:))
    I ślę uściski!!!

    Cat-arzyna -
    Dziękuje ślicznie za życzenia!
    Pozdrawiam cieplutko!

    Alicjo!
    Tak, pewnie każda Alicja musi mieć swoją 'krainę czarów':))
    Dziękuję za miłe słowa i zapraszam ponownie!
    Buźka!

    OdpowiedzUsuń

Welcome to my blog, I love to hear your comments.
Thank you!