piątek, 7 września 2012

Between Summer & Autumn....

"September tries its best to have us forget summer."
Bern Williams



Gdzieś pomiędzy Latem a Jesienią....
W Warszawie "ciągle pada" jakby Wrzesień próbował zmyć resztki Lata... Jeszcze zakładam sandały, jakby na przekór chłodnej aurze, jakbym ją chciała (oj chciałabym!:) odczarować... Czy jutro na targu kupię w końcu dynię? Dynia na stole to dla mnie symboliczny wyraz zgody na Jesień... Zobaczymy... Zobaczymy czy to już ten czas....

Zresztą... najważniejsze by Lato mieć w sercu, w dobrych wspomnieniach (wierzę, że macie ich po wakacjach wiele!)

Życzę Wam Pięknego Weekendu!
xoxo, Alicja
P.S. 
Jeśli Union Jack to także Wasz ulubiony motyw....
Zerknijcie do
VINTAGE AVENUE (jeszcze w powijakach, ale mam nadzieję, że już wkrótce dojrzeje:))
Wystarczy kliknąć w obrazek:
If the Union Jack is also your favourite, please take a look at VINTAGE AVENUE.
Just click in photo above.

15 komentarzy:

  1. piękna sesja i zieleń na zdjećiach wcale z jesienią się nie kojarzy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie, że uwielbiam union jack!!!!!!!
    Nie mogę się napatrzeć na tą girlandę!!! Przepiękna jest!!! Troszkę jakby z pajęczyny utkana:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja przyniosłam dynię do domu,nawet nie wiedziałam że daję zgodę na jesień:))u nas pogoda jeszcze letnia.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie i romantycznie. Ech mam nadzieję, że to już nie koniec lata....

    Union Jack w wersji romantic bardzo mi się podoba :))

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiekna girlanda..dziekuje za inspiracje.)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekne te koronki jak i zdjęcia.Niech lato jeszcze trwa...

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj tak, pogoda w Warszawie w ostatnim czasie nie rozpieszczałą (szczególnie w piatek). Od przyszłego tygodnia zabieram się do oswajania jesień, mam zamiar wprowadzić do wnętrz jej akcenty.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzień dobry Alicjo!
    Piękna aranżacja zdjęć.
    Bardzo mocno czuję ten czas letnio-jesienny. Zapachy, kolory zaczynają się ze sobą mieszać.
    U mnie zupka z dyni już była w sobotę, w tygodniu planuję dyniowe racuchy i z pełną świadomością zgadzam się na jesień :) z nutką nadziei, że będzie Złota i ciepła podszyta Chopinowskim babim latem.
    Pozdrawiam!!!
    Clotilde

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzień dobry!
    Często odwiedzam sobie Twoje przepiękne strony "sklepowe" i "blogowe" droga Alicjo i tak ostatnio zastanawiałam się nad tym, aby zaproponować Ci współpracę. Między innymi dotyczy ona gorącego tematu: UNION JACK , ale nie tylko. Nie mogę jednak się z Tobą skontaktować ze względu na przebudowę strony (nie mam adresu email, ani numeru tel.)
    Wiem, że być może to dość dziwaczna prośba, ale czy mogłabym prosić Cię o wysłanie choćby pustego maila ( z tytułem: Alicja Radej) na mój adres: amedo@gazeta.pl, a ja wówczas napiszę o co mi w ogóle chodzi?
    Pozdrawiam Cię serdecznie.
    Kasia Tomaszewska

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham przekazać na tym blogu.Miła atmosfera i elegancki dać moje dni odrobinę piękna. Najlepsze życzenia

    OdpowiedzUsuń
  11. ABily -
    Dziękuję za miłe słowa.
    Myszko -
    Witaj w klubie Union Jack Fans:)))
    Reniu -
    Tą dynią to nie ma się co zamartwiać:)))) Jedna jaskółka nie czyni wiosna, a jedna dynia jesieni:)))) Podobno ma byc jeszcze ciepło, na co liczę:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Alizee -
    To mamy tę samą nadzieję:))))
    OLQA -
    Dziękuję za miłe słowa! Cieszę się, że zdjęcia przypadły Ci do gustu:)
    Alicjo -
    Od tego tez jestesmy wkońcu: aby się wzajemnie inspirować:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Jowi-
    Niech lato jeszcze trwa!!!!! - powtarzam za Tobą:))))
    Pertonelko -
    O to ciekawa jestem aranżacji!!!!!
    Clotilde -
    Miło Cię widzieć (czytać:)))) U nas jeszcze bezdyniowo, ale myślę, ze dni sa odliczane....:)))) Co do podziałów: Lato/Jesień to wszak tylko konwencja... Z upływem czasu pogodzona jestem, ale ciepłym promieniem słońca zawsze się uraduję:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kaju -
    odzywam Się mailowo zatem....
    Titti73 -
    Thank you so much for your comment!!!! And I apreciatte so much you try to write me Polish!!!

    Wspaniałego nowego tygodnia dla Was wszystkich!!!!!
    xoxo,
    Alicja

    OdpowiedzUsuń

Welcome to my blog, I love to hear your comments.
Thank you!